Logo Strefa Alergii
Twój koszyk
Brak produktów w koszyku.
PORTAL
NEWSLETTER
  • Sklep
  • Nasze marki
  • Testy diagnostyczne
    Testy diagnostyczne
    • Diagnostyka celiakii
    • Diagnostyka alergii
    • Diagnostyka molekularna alergii
    Przeznaczenie
    Alergia pokarmowa
    Alergia wziewna
    Alergia kontaktowa
    Celiakia
  • Skóra
    Skóra
    • Balsamy
    • Kremy, maści
    • Kremy do rąk
    • Emulsje
    • Olejki
    • Produkty do kąpieli
    • Szampony
    Przeznaczenie
    Od 1. dnia życia
    Dzieci
    Dorośli
    Pielęgnacja skóry
    Pielęgnacja twarzy
    Pielęgnacja skóry oczu
    Pielęgnacja włosów
  • Dom
    Dom
    • Produkty antyalergiczne
    • Produkty antyroztoczowe
    • Środki czystości
    Przeznaczenie
    Kuchnia
    Łazienka
    Pokój
  • Urządzenia
  • Magazyn Strefa Alergii
  • Kontakt
  • Sklep
  • Nasze marki
  • Testy diagnostyczne
    Testy diagnostyczne
    • Diagnostyka celiakii
    • Diagnostyka alergii
    • Diagnostyka molekularna alergii
    Przeznaczenie
    Alergia pokarmowa
    Alergia wziewna
    Alergia kontaktowa
    Celiakia
  • Skóra
    Skóra
    • Balsamy
    • Kremy, maści
    • Kremy do rąk
    • Emulsje
    • Olejki
    • Produkty do kąpieli
    • Szampony
    Przeznaczenie
    Od 1. dnia życia
    Dzieci
    Dorośli
    Pielęgnacja skóry
    Pielęgnacja twarzy
    Pielęgnacja skóry oczu
    Pielęgnacja włosów
  • Dom
    Dom
    • Produkty antyalergiczne
    • Produkty antyroztoczowe
    • Środki czystości
    Przeznaczenie
    Kuchnia
    Łazienka
    Pokój
  • Urządzenia
  • Magazyn Strefa Alergii
  • Kontakt

Reklamacje

REKLAMACJA I GWARANCJA

 

Ilekroć użyte są wymienione poniżej terminy należy przez nie rozumieć:

  • Sprzedawca – EMMA MDT Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie przy ul. Nałęczowskiej 14, 20-701 Lublin, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000647122, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 7123322874, numer Regon: 365858177.
  • Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony przez EMMA MDT Sp. z o.o. dostępny pod adresem: www.ss.dysissparta.pl
  • Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, chyba że posiada ona pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu internetowego, w szczególności składa zamówienie za pośrednictwem Sklepu internetowego;
  • Konsument – Klient będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, która składa zamówienie za pośrednictwem Sklepu internetowego.

 

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe towary.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287. z późn. zm.) w art. 43a do 43g a także w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku kodeks cywilny (Dz.U. 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.) z wyłączeniem przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II.
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres wskazany w pkt. 4 niniejszego Regulaminu lub drogą elektroniczną na adres: sklep@strefaalergii.pl
  5. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z treścią umowy, jest zobowiązany dostarczyć niezgodny z treścią umowy towar na adres EMMA MDT Sp. z o.o., ul. Nałęczowska 14, 20-701 Lublin z dopiskiem REKLAMACJA, nazwa towaru oraz numer zamówienia. Sprzedawca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.
  6. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (np. paragon fiskalny albo faktura VAT) albo inny dowód zawarcia umowy kupna-sprzedaży.
  7. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru wraz z podpisanym i uzupełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, żądanie Klienta w związku z wadą towaru a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Sprzedawca zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. Zgłoszenie reklamacyjne może zostać złożone na Formularzu reklamacji/zwrotu dostępnym na stronie www.ss.dysissparta.pl i załączanym w wiadomości do Klienta potwierdzającej złożenie zamówienia.
  8. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z treścią umowy, może żądać jego naprawy lub wymiany, z zastrzeżeniami określonymi w art. 43d ust. 2 i 3 oraz art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287. z późn. zm.)
  9. W przypadku, gdy na towar została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
  10. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    • https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,
    • https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php,
    • https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php,
    • https://uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.
  11. Klient posiadający status Konsumenta może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozwiązania indywidulanego sporu między Konsumentem a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy prawnej miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów albo organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów – adres strony internetowej: www.federacja-konsumentow.org.pl.
  12. Klient będący Konsumentem posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowego rozwiązania sporu między Konsumentem a Sprzedawcą:
    • zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu między Konsumentem a Sprzedawcą przez umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu,
    • uprawniony jest do zwrócenia się do stałego sądu polubownego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
  1. Inspekcja Handlowa jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Zadania Inspekcji Handlowej w zakresie prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz organizowania i prowadzenia stałych sądów polubownych wykonują właściwi miejscowo wojewódzcy inspektorzy Inspekcji Handlowej. Adres strony internetowej Lubelskiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Lublinie: http://www.ihlublin.plWykaz wszystkich wojewódzkich inspektorów Inspekcji Handlowej oraz stałych sądów polubownych wraz z adresami ich stron internetowych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem
    https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Wykaz instytucji zajmujących się pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich wraz z informacją o rodzaju spraw, jakimi poszczególne podmioty się zajmują dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem https://uokik.gov.pl/Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa również punkt kontaktowy do spraw pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich, do zadań którego należy między innymi udzielanie pomocy Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności w sprawach sporów wynikających z transgranicznych umów zawieranych z konsumentami.
  3. Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).
  4. Europejska platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej.
  5. Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny – obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie. Sprzedawca wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów z Konsumentami.

 

Formularz reklamacyjny/odstąpienia od umowy

 

test
Zobacz koszyk Zamówienie Kontynuuj zakupy
POMOC

+48 81 563 20 19

Pon.-Pt. 08.00-16.00

Cena za połączenie według stawek operatora

INFORMACJE
  • Regulamin sklepu internetowego
  • Polityka prywatności
  • Sklep
  • O nas
  • Portal
OBSŁUGA KLIENTA
  • Dostawa i Płatności
  • Reklamacje
  • Odstąpienie od umowy
  • Newsletter
  • Kontakt
© 2025 Strefa Alergii
design&code: dys.studio